„Šio šeštadienio gaisras jūriniame kelte išryškino dideles keleivių saugumo problemas. Todėl, mano manymu, būtina ne tik aiškintis šios nelaimės priežastis, tačiau ir užtikrinti, kad ateityje keliavimas jūrų transportu būtų visiškai saugus. Mano nuomone, keltai kaip ir orlaiviai turėtų būti periodiškai tikrinami nepriklausomų tarnybų, ar jie yra pakankamai saugūs, ar jų personalas kvalifikuotas,“ – sakė Z. Balčytis, Transporto ir turizmo komiteto Europos Parlamente narys.

Parlamentaro nuomone, po rugsėjo 11 –osios tragedijos didelis dėmesys buvo teikiamas į orlaivių ir oro uostų saugumą, todėl galimai antžeminio ir jūrinio transporto saugumas šiandien yra vis dar nepakankamai griežtai reglamentuotas.

Šeštadienį netrukus po vidurnakčio iš Kylio į Klaipėdą plaukusiame kompanijos „DFDS Lisco“ kelte „Lisco Gloria“ kilus gaisrui nesunkiai nukentėjo 28 keleiviai, tarp jų 6 lietuviai. Dauguma jų apsinuodijo smalkėmis.

249 kelto keleiviai bei įgulos nariai buvo evakuoti į netoliesę buvusį Vokietijos keltą „Deutschland“ ir parplukdyti atgal į Kylio uostą.