Remiantis neseniai „Transport & Environment” organizacijos atliktos analizės dėl 2013 m. automobilių gamintojų įmonių išmetamo anglies dioksido mažinimo rezultatų duomenimis, „Volvo“, „Toyota“, „Peugeot-Citroen“, „Renault“, „Ford“ ir „Daimler“ automobilių gamybos įmonės pasieks šį išmetamo anglies dioksido rodiklį anksčiau, tuo tarpu „Volkswagen“ ir „Nissan“ pavyks pasiekti iškeltų reikalavimų pačiu laiku.

Tačiau jei nepasiskubins, „Fiat“ ir BMW nepavyks pasiekti 2022 m. ir 2024 m. ES iškeltų reikalavimų dėl išmetamo anglies dioksido sumažinimo, o tai reiškia, kad šioms įmonėms gali teikti sumokėti 95 eurų (apie 328 litus) siekiančią baudą už kiekvieną naujai pagaminto automobilio išmetamą anglies dioksido gramą, rašo „Euractiv“.

Anot „Transport & Environment” organizacijos aplinkai nekenksmingų transporto priemonių vadybininko Grego Archerio, kadangi abi šios įmonės per metus parduoda daugiau nei milijoną naujų automobilių, tikėtina, kad šios įmonės vis dėlto įvykdys iškeltus reikalavimus.  
„Tačiau vis dėlto šio tyrimo rezultatai rodo, kurios įmonės pirmauja, o kurių didžioji darbo dalis dar laukia priešakyje“, - patikino G. Archeris.