Paaiškėjo, kad tai traukinių įmonės RFF klaida, nes ši SNCF pateikė neteisingus matmenis, pagal kuriuos buvo įvykdytas šis užsakymas, rašo BBC.

Pranešama, kad buvo pateikti per pastaruosius 30 metų pagamintų platformų matmenys, tačiau nebuvo atsižvelgta į platformas, kurios buvo pagamintos prieš daugiau nei 50 metų.

Platformų kraštai kai kuriose Prancūzijos traukinių stotyse yra per arti bėgių, todėl naujieji traukiniai važiuoti šiais bėgiais paprasčiausiai negalės.

Milijonus sieksiantys nuostoliai

RFF atstovas spaudai pareiškė, kad neatitikimai buvo pastebėti per vėlai.

Teigiama, kad ši klaida jau kainavo SNCF mažiausiai 50 mln. eurų (apie 173 mln. litų). Tikėtina, kad ši suma ateityje dar išaugs.

Šiuo metu SNCF yra priversta pradėti per siaurų platformų pertvarkymo darbus, o jų, įmonės atstovų teigimu, bus ne mažiau 1000.

Prancūzijos transporto ministras Fredericas Cuvillier apkaltino dėl to, kas įvyko, nemąstančią geležinkelių sistemą.

„Panašūs dalykai vyksta tada, kai geležinkelių įmonė yra atitolusi nuo geležinkelių linijas eksploatuojančių įmonių“, - patikino ji.