Spausdinti Informuoti redakciją Komentarai
Kandidatas į EP: atstovausiu save, pažadu linksmybes ES ir sieksiu dar absurdiškesnių teisės aktų

Kandidatas į EP: atstovausiu save, pažadu linksmybes ES ir sieksiu dar absurdiškesnių teisės aktų

Tai, jog vokiečiai neturi humoro jausmo, vienas plačiausiai paplitusių stereotipų apie šios tautybės žmones. Ypatingai dažnai šis stereotipas taikomas kalbant apie Vokietijos politikus – paprastai jų kalbos apie Europos Sąjungą (ES) be galo nuobodžios.

Tačiau šis stereotipas netinka buvusiam politinės satyros žurnalo „Titanic“ vyriausiajam redaktoriui Martinui Sonnebornui, ES rinkimuose atstovausiančiam Vokietijos partiją „Die Partei“. Vokietijos Konstituciniam Teismui priėmus sprendimą sumažinti reikalavimus, keliamus rinkimuose į Europos Parlamentą (EP) norinčioms dalyvauti partijoms, M. Sonnebornui suteiktas šansas tapti europarlamentaru, rašo „Euobserver“.

Anot M. Sonneborno, „Die Partei“ gali tikėtis surinkti 0,6 proc. vokiečių rinkėjų balsų, būtinų tam, kad ši partija galėtų išsiųsti į EP savo atstovą.

„Vokietijos Konstitucinis Teismas priėmė sprendimą, kuris liudija, jog EP vertinamas kaip juokų parlamentas. Be jokios abejonės, politinės satyros žurnalas „Titanic“ puikiai tam tinka“, - patikino jis.

Paklaustas, ko sieks, jei bus išrinktas į EP, M. Sonnebornas pareiškė atstovausiantis save, linksmybes ES ir sieksiantis dar absurdiškesnių teisės aktų priėmimo.

M. Sonnebornui ketinant atsisakyti europarlamentaro kėdės praėjus vos mėnesiui po jo išrinkimo, „Die Partei“ ketina kas mėnesį į EP siųsti vis kitą asmenį tol, ko visi 59 šios partijos kandidatų į EP sąrašo nariai pabuvos Briuselyje ir Strasbūre.

Kitos politinės partijos, tarp jų ir Piratų partija, priešrinkiminėje kampanijoje taip pat nevengia humoro. Ant Piratų partijos priešrinkiminės kampanijos plakato pavaizduotas Briuselio simboliu tapęs sisiojantis berniukas su prierašu: „Negaliu, kai kas nors žiūri“. Tokiu būdu pasitelkusi humorą Piratų partija primena apie JAV šnipinėjimo skandalą.

Berlyne įsikūrusios reklamos agentūros „Glow“ savininkas Johannesas Kremplas įsitikinęs, kad vokiečiai humoro jausmą turi, tik jis kitoks. Ši agentūra pagarsėjo įžūliomis apatinio trikotažo prekinio ženklo reklamomis. Vienas iš šios agentūros šūkių, sukurtų šio prekinio ženklo modeliams skamba taip: „Nenuostabu, kad JAV nori išdulkinti ES“ (Dear USA, no wonder you want to fuck the EU).

Šis šūkis susijęs su Rusijos slaptųjų tarnybų paviešintu aukšto rango JAV diplomatės Victorios Nuland telefoniniu pokalbiu, kuriame ji skundžiasi JAV ambasadoriui Ukrainoje dėl lėtos ES reakcijos į Rusijos veiksmus. Pokalbio su JAV ambasadoriumi metu V. Nutland ištarė vėliau visą pasaulį apskriejusią frazę „Fuck the EU“.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
MYEP.LT FACEBOOK
MyEP.LT TWITTER
REKLAMA