Pasak S.Agassio didžiausia kliūtis elektromobilių plėtotei yra skeptiškas automobilių pramonininkų požiūris.

„Norime paneigti iš anksto susidarytas klaidingas nuomones. Didžiausia iš jų yra ta, kad pokyčiai nevyksta. Ir staiga, kažkas ateina ir sako - mes galime pakeisti automobilių gamybą, jų valdymą ir kainas. O pramonininkai tvirtina, kad niekas nepasikeis“, - sako S.Agassis.

Tačiau jis taipogi pripažino, kad yra rinka taip pat nusiteikusi skeptiškai: „Nupirkome 100 tūkst. „Renault" automobilių, tačiau dauguma automobilių gamintojų teigia, kad nerasime 100 tūkst. žmonių, kurie juos ryžtųsi nusipirkti“.

Įsitikinti, kad elektriniai automobiliai puikiai veikia, galima Tokijuje. „Jau 180 dienų kasdien Tokijaus gatvėmis keleivius vežioja elektriniai taksi automobiliai. Žinant taksi vairuotojų darbo pobūdį ir vairavimo įpročius, galima teigti, kad jeigu elektrinis taksi automobilis veikia, veikti gali bet kas“.
S.Agassi
Daugiausiai abejonių sukelianti dalis – tai, kad bendra visos infrastruktūros kaina bus mažesnė nei toje šalyje per savaitę suvartojamo benzino kaina

„Better Place“ vardas į antraštes pateko tuomet, kai 2008 m. vasarį jie sujungė jėgas su prancūzų automobilių gamintoju „Renault“ ir pradėjo kurti pirmuosius Izraelyje elektromobilius. „Better Place“ visoje šalyje įrenginėja baterijų įkrovimo stotelių tinklą ir tikisi, kad 2011 m. bus paruoštos visos sėkmingai elektromobilių eksploatacijos pradžiai reikalingos sąlygos.

Tiesa, S. Agassi sako, „mes nesuteikiame „Renault“ išskirtinių teisių. Pirmuosius keletą metų pasikliausime vienas kitu, tačiau, jei viskas pavyks, tai pavyks su bet kokiu bet kurio gamintojo automobiliu, kuris galės atitiks modelį. Tam tinka bet kokio tipo automobilis.“

S. Agassi tvirtina, kad elektromobiliai galės nuvažiuoti pakankamai ilgą atstumą, o "potencialiems klientams jie bus patrauklūs", - sako jis.S. Agassi yra įsitikinęs, kad būtent taip ir bus šalyse, kur bus įrengtas „Better Place“ tinklas. Pavyzdžiui, Izraelis, kaip teigia jis, per dieną sunaudoja benzino už 25 mln. JAV dolerių. Visas elektros stotelių tinklas šalyje kainuos 150 mln., t.y., tiek pat, kiek per 6 dienas sunaudojamas benzinas. Toks tinklas Olandijoje įkainotas 60 mln. eurų, tai lygu per vieną dieną suvartoto benzino kainai.

Per trejus metus bendrovė „Better Place Danijoje, Izraelyje ir Australijoje pastatė autocentrų tinklus, kurie aptarnauja keičiant elektromobilių baterijas. Tinklams įrengti buvo skirta 700 mln. dolerių.