Spausdinti Informuoti redakciją Komentarai (3)
Europos Sąjungoje „Google“ veiks kitaip

Europos Sąjungoje „Google“ veiks kitaip

„Google“ pasižadėjo imtis reikšmingų pakeitimų dėl to, kaip jų konkurentai atrodo pateikiant paieškos rezultatus tam, kad išvengtų milijardus eurų siekiančios baudos.

Kaip teigia Europos Sąjungos (ES) konkurencingumo komisaras Joaquinas Almunia, pastarieji pakeitimai turėtų iš esmės padėti užbaigti tris metus trukusį tyrimą dėl šios paieškos sistemos.

Kaip praneša BBC, įmonė „Google“ kaltinama tuo, kad pateikdama paieškos rezultatus ji teikia pirmenybę savo produkcijai.

„Google“ atstovų teigimu, įmonė rado būdų išspręsti šią problemą.

„Mes imsimės reikšmingų pokyčių įgyvendinimo, keisdami „Google“ veikimo modelį ES“, - patikino šios įmonės teisininkas Kentas Walkeris.

„Dirbame kartu su Europos Komisija (EK) spręsdami problemas, kurias ši įvardijo“, - pridūrė jis.

Tai jau trečias kartas, kai „Google“ imasi pokyčių ir nuolaidų dėl savo paslaugų tam, kad patenkintų ES pageidavimus.

Buvo manoma, kad anksčiau pateiktas siūlymas rodyti prekinius ženklus, leidžiančius suprasti, kad reklamuojama „Google“ produkcija, neturės pastebimų rezultatų.

Geriausios alternatyvos

18 įmonių grupė, tarp kurių ir „Microsoft“ bei „Trip Advisor“ išreiškė pasipiktinimą, kad „Google“ piktnaudžiavo savo kaip dominuojančios paieškų sistemos pozicija.

Kaip teigia įmonė „Comscore“, „Google“ priklauso apie 75 proc. ES internetinės paieškos rinkos akcijų.

Savo ataskaitoje EK teigia, jog „Google“ jau sutiko tinkamai teikti informaciją apie savo konkurentus.

„Google“ šiuo metu sutiko garantuoti, jog jei ši reklamuos savo pačios specializuotas paieškos paslaugas internetinėje svetainėje (produkciją, viešbučius, restoranus ir pan.), trijų konkurentų, parinktų remiantis objektyviu metodu, paslaugos bus taip pat rodomos tam, kad vartotojai aiškiai matytų alternatyvas ir galėtų jas palyginti su „Google“ siūlomomis paslaugomis.“

Kad tai pademonstruotų, EK išplatino momentines ekrano kopijas, iš kurių matyti, kaip šie pokyčiai yra įgyvendinami.

„Mano misija – apsaugoti konkurenciją vartotojų, o ne konkurentų naudai“, - patikino J. Alumnia.

Jis pridūrė, jog šie pasikeitimai suteikia vartotojams realią galimybę priimtinu būdu pasirinkti tarp konkuruojančių paslaugų tiekėjų tam, kad tik nuo jų pačių priklausytų, kaip jie išsirenka geriausią alternatyvą.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
MYEP.LT FACEBOOK
MyEP.LT TWITTER
REKLAMA