Spausdinti Informuoti redakciją Komentarai (1)
Europos Parlamento rInkiminės kampanijos pristatymas Strabūre
Europos Parlamento nuotr. / Europos Parlamento rInkiminės kampanijos pristatymas Strabūre

Europos Parlamentas ragina rinkėjus „veikti, spręsti ir paveikti“

Šiandien Europos Parlamentas (EP) oficialiai pristatė visuomenės informavimo ir aktyvinimo kampaniją, kuri tęsis iki kitų metų gegužę vyksiančių europinių rinkimų ir po jų, kol naujasis Parlamentas išrinks Europos Komisijos pirmininką. Kampanijos šūkis – „Veik. Spręsk. Paveik“.

Ši kampanija turės keturis etapus. Pirmajame, kuris prasideda dabar, bus siekiama paaiškinti visuomenei naujus Europos Parlamento įgaliojimus ir jų poveikį žmonėms, gyvenantiems Europos Sąjungoje. Dauguma ES šalyse galiojančių įstatymų dabar priimami ES lygmeniu, taigi Europos Parlamento galios yra ne mažesnės negu tos, kurias turi valstybių parlamentai.

Šiame etape taip pat bus pristatytas kampanijos šūkis „Veik. Spręsk. Paveik“, kuris ragins žmones daugiau domėtis tuo, kas sprendžiama Briuselyje arba Strasbūre, ir nepraleisti galimybės patiems paveikti šiuos sprendimus.

„Didžiausia galimybė žmonėms daryti įtaką ES sprendimų priėmimo procesui yra balsuoti Europos Parlamento rinkimuose, – pabrėžė Anni Podimata (Socialistai ir demokratai, Graikija), viena iš dviejų EP pirmininko pavaduotojų, atsakingų už komunikaciją. – ES rinkėjai turės išimtinę galimybę nuspręsti, kokia bus politinė dauguma naujajame Parlamente, kuris penkerius metus po rinkimų spręs dėl būsimų teisės aktų, taisys politikos trūkumus ir kels visuomenei svarbius klausimus.“

„Europos Parlamentas yra ES piliečių rūmai, o jo nariai yra piliečių balsas ES sprendimų priėmimo procese, – pabrėžė Othmar Karas (Europos liaudies partija, Austrija), kitas EP pavaduotojas, atsakingas už komunikaciją. – Šie rinkimai bus kitokie, nes renkant Europos Komisijos pirmininką privalės būti atsižvelgta į EP rinkimų rezultatus. Todėl visuomenės informavimo kampanija vyks ne tik iki rinkimų, bet ir po jų, kol Parlamentas išrinks Europos Komisijos pirmininką ir patvirtins naująją Komisijos politinę darbotvarkę."

Antrajame etape, kuris tęsis nuo šių metų spalio iki kitų metų vasario, bus pabrėžiamos penkios pagrindinės temos – ekonomika, užimtumas, gyvenimo kokybė, pinigai ir ES reikšmė pasaulyje. Tuo metu vyks interaktyvūs renginiai įvairiuose Europos miestuose.

Trečiasis etapas – tikroji rinkimų kampanija – prasidės kitų metų vasario mėn. Jame daugiausia dėmesio bus skiriama 2014 m. gegužės 22-25 rinkimų datai populiarinti. Rinkimams artėjant, šios datos bus pridėtos prie logotipo.

Galutinis informavimo kampanijos etapas vyks po rinkimų – jame daugiausia dėmesio bus skiriama naujai išrinktam Europos Parlamentui, jame vyksiančiam balsavimui dėl naujo Europos Komisijos pirmininko bei naujos Komisijos inauguracijai.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
MYEP.LT FACEBOOK
MyEP.LT TWITTER
REKLAMA