Spausdinti Informuoti redakciją Komentarai
ES diskutuoja apie „Michelin“ žvaigždučių sistemą turistinėse vietose

ES diskutuoja apie „Michelin“ žvaigždučių sistemą turistinėse vietose

Geriausi pasaulio virėjai su džiaugsmu nustumtų po „Eurostar“ traukiniu savo senelę, norėdami, kad jų restoranui arba bistro būtų suteikta „Michelin“ žvaigždutė. Briuselis tikisi, kad Europos viešbučių savininkai, pramogų parkų vadovai ir meno galerijų kuratoriai bus dar ambicingesni, siekdami gauti ES turistų lankomos vietos ženklą, praneša „EuObserver“.

Trečiadienį ES atsakingas pareigūnas pasiūlė sukurti ES „Kokybiško turizmo“ ženklą, kuris būtų skiriamas geriausioms turistų aptarnavimo ir veiklos bendrovėms, ir lankomoms vietoms, nuo labiausiai izoliuotų išskirtinių Graikijos pakrantės barų iki baisiausių Transilvanijos vampyrų kelionių.

„Mes tikimės, kad tai bus panašu į „Michelin“ žvaigždutes, tačiau ženklas bus skiriamas visoms turistų lankomoms vietoms“, – teigia komisijos atstovas Fabio Pirotta.

Europos firmos ženklas „Qualité Tourisme“ dar neturi galutinio pavadinimo ir logotipo, tačiau ateinančiais mėnesiais bus siūlomos idėjos, jei šį planą patvirtins valstybės narės ir Europos Parlamentas.

„Galima įsivaizduoti, kad tai taps tikru meistriškumo ženklu, kuriuo naudosis turistai“, – pridūrė F. Pirotta.
Kokybės ženklas sieks daug toliau nei egzistuojanti, bet daugeliui nežinoma bloko Puikiausių Europos vietovių programa „Eden“, sukurta 2006 m. ir skirta reklamuoti vietovėms, kuriose užtikrinama socialinė, kultūrinė ir aplinkos darna.

ES diskutuoja apie „Michelin“ žvaigždučių sistemą turistinėse vietose
© Corbis/Scanpix

2007 m. sukurta darnaus ir konkurencingo Europos regioninio turizmo sistema sudarytų naujo ženklo kūrimo pamatus.

Blokas taip pat tikisi reklamuoti pačią Europą, kaip turistams skirtą firmos ženklą. Šiuo metu reklamuojasi atskiros šalys, pavyzdžiui Didžioji Britanija ar Kipras, ir miestai, pavyzdžiui, Paryžius arba Amsterdamas, tačiau kol kas niekas, išskyrus Australiją, nebandė reklamuoti viso žemyno, kaip firmos ženklo.
„Mintis tokia, kad šeima, kuri atvyksta vasarai atostogauti į Prancūziją, tos pačios kelionės metu galėtų aplankyti ir Ispaniją, – paaiškino F. Pirotta. – Vietoje to, kad abi šalys varžytųsi dėl turistų, turistai galėtų aplankyti jas abi atostogų metu.“

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
MYEP.LT FACEBOOK
MyEP.LT TWITTER
REKLAMA