P. Juvino teigimu, Parlamentas nori uždrausti tam tikras veiklas, pavydžiui, elektroninio pašto „robotus“, kokius kaip „Google Gmail“, kurie automatiškai nuskaito asmeninius laiškus, ieškodami raktinių žodžių, pagal kuriuos galima sukurti individualiai pritaikytus reklaminius skelbimus. Nors pats individualiai pritaikytas reklamavimas nėra problema, P. Juvinas pabrėžia, kad jis neturi pavirsti nepageidaujama, vartotojų sekimu pagrįsta reklama, „kuri pažeidžia duomenų apsaugos ir privatumo principus“.

Politikas pabrėžė, kad vartotojai turėtų būti „aiškiai informuojami, kaip renkami ir naudojami jų asmeniniai duomenys“. Jis paragino Europos Komisiją sukurti ES tinklalapių ženklinimo sistemą, panašią į „European Privacy Seal“, sertifikuojančią interneto svetaines pagal duomenų apsaugos standartus.

Europarlamentarai ypatingai susirūpinę dėl „paslėptos“ internetinės reklamos, kuri pateikiama kaip komentarai socialiniuose tinkluose, forumuose ir tinklaraščiuose. Šiuo metu tokios veiklos ES taisyklės nereguliuoja, teigė jis, ragindamas peržiūrėti esamą „Nesąžiningos komercinės veiklos direktyvą“ arba priimti naują.

Kita internetinės reklamos forma yra vadinamoji „elgesiu pagrįsta reklama“, kai yra stebimas vartotojo elgesys internete, pavyzdžiui, kokiose svetainėse jis apsilanko ar ko ieško internetinės paieškos sistemose, ir pagal tai atrenkami jam skirti skelbimai. Vartotojai turi būti informuojami apie tokią veiklą, teigia P. Juvinas. Jis netgi siūlo greta tokių skelbimų rašyti įspėjimus „elgesiu pagrįsta reklama“, o vaikams skirtą tokio tipo reklamą apskritai uždrausti.