Ekspertų nuomone, tai tiesioginė Europą apėmusios ekonominės krizės pasekmė.

Be to, dviračiai tampa vis populiaresni ne tik tose šalyse, kurios turi gilias dviračių sporto tradicijas bei kur priimta važinėti dviračiais, pavyzdžiui, Olandijoje ar Danijoje.

Kaip rašo BBC, Italijoje 2012 m. buvo parduota 1,6 mln. dviračių ir tik 1,4 mln. automobilių.

Milane neseniai tapo įmanoma išsinuomoti dviračius taip, kaip tai daroma Paryžiuje ir Londone.

Italijos žiniasklaidos pateikiamais duomenimis, 2011 m. automobilių pardavimai Italijoje nukrito iki 1964 m. lygio.

Ispanijos sostinėje Madride neseniai visuomenė buvo supažindinta su planais įkurti „Žaliąjį žiedą“ - specialią 10 kilometrų dviračių maršrutų zoną.

2012 m. automobilių pardavimai viršijo dviračių pardavimus tik Belgijoje ir Liuksemburge.
„Vis daugiau žmonių persėda ant dviračių. Iš dalies tai vyksta dėl mados, tačiau taip pat ir dėl ekonominių priežasčių“, - paaiškino specializuoto žurnalo dviratininkams redaktorius Pedro Carvalho.

Londono miesto valdžios duomenimis, per pastaruosius 10 metų kelionių dviračiais skaičius išaugo 66 proc. iki 500 tūkst. per dieną.

Tačiau 2013 m. spalio mėn. per automobilių avarijas Londone žuvo 6 dviratininkai, o tai vėl iškėlė dviratininkų saugumo kelyje klausimą.