Spausdinti Informuoti redakciją Komentarai
„Danone“ atsiėmė informaciją apie jogurtų poveikį sveikatai

„Danone“ atsiėmė informaciją apie jogurtų poveikį sveikatai

Prancūzijos maisto grupė „Danone“ praėjusią savaitę atsiėmė patikslinimui dviejų geriausiai parduodamų jų jogurtų paraiškas dėl naudos sveikatai, kilus painiavai dėl to, kokius mokslinius įrodymus turi pateikti bendrovė, siekdama patvirtinti šiuos sveikatingumo teiginius, skelbia „EurActiv“. Kai kuriose šalyse jogurtai jau parduodami be sveikatingumo teiginių.

Maisto pakuotėse dažnai nurodoma informacija, susijusi su sveikata ir maistine verte, pavyzdžiui, „mažina cholesterolį" arba „mažai riebalų". Kai kurie tokie pranešimai gali suklaidinti vartotojus, kurie nesugeba suprasti mokslinių maistinės vertės lentelių.

ES sveikatos ir mitybos pranešimų ant maisto įstatymai, įsigalioję nuo 2007 m. liepos mėn., įdiegė procedūras, kuriomis įrodomi tokie pranešimai ir apribojo tam tikrų rūšių pranešimų naudojimą.

„Danone" teigimu, jogurtas „Activia" „padeda virškinimui", o pieno gėrimas „Actimel" padeda „sustiprinti organizmo gynybą".

Gali, bet nereklamuoja

„Danone" gali toliau spausdinti pranešimus ant produktų „Activia" ir „Actimel", tačiau ji nebereklamuoja informacijos apie jų poveikį sveikatai kai kuriose šalyse, įskaitant Prancūziją ir Didžiąją Britaniją.

"Danone" atstovai Lietuvoje teigia, kad informacija apie jogurtų sveikatingumą nėra atšaukta, tik bendrovė nusprendė atsiimti patikslinti paraiškas po to, kai Europos maisto saugos tarnyba (EMST) šią savaitę paskelbė, kad birželio 1 d. bus papildomai aiškinamasi dėl naujos ES tvarkos apie sveikatingumo teiginius. 

"Taigi "Danone" patikslinimui atsiėmė dvi paraiškas, kurios turėjo būti įvertintos iki birželio 1 d., kad galėtų jas pritaikyti prie naujai paaiškėsiančių reikalavimų ir papildyti reikiama informacija", - teigiama pranešime spaudai.

EMST apžvalgos rezultatus įdėmiai stebi investuotojai, kadangi „Danone" produktų naudos sveikatai patvirtinimas būtų stiprus bendrovės rinkodaros įrankis. Šios bendrovės strategijoje pabrėžiama atskirų pieno produktų nauda sveikatai, dažnai šie produktai parduodami didesne kaina.

Finansų direktoriaus Pierre-Andre Terisse'o teigimu, „Danone" sprendimas galiausiai vėl iš naujo naudoti pranešimus apie naudą sveikatai priklauso nuo to, ar EMST reikalavimai įrodyti jų teisingumą bus pakankamai aiškiai pateikti birželio 1 d. planuojamo susitikimo metu.

2006 m. gruodžio mėn. priimtas mitybos ir sveikatos informacijos ant maisto pakuočių reglamentas. Reglamente numatytos suvienytos ES taisyklės, taikomos tokiai maisto produktų informacijai, pagrįstos maisto medžiagų aprašymu. Vienas pagrindinių ES įstatymų tikslų - išvengti nepagrįstos informacijos ant maisto pakuočių.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
MYEP.LT FACEBOOK
MyEP.LT TWITTER
REKLAMA