Europos aplinkos agentūros duomenimis, pusė ES miestų gyventojų dėl automobilių kenčia 55 decibelus viršijantį triukšmą. Manoma, kad nuolatinis eismo triukšmas gali paskatinti širdies ir kraujagyslių ligas, pažeisti organų funkcijas bei sukelti miego sutrikimus.

Naujosiose taisyklėse numatoma palaipsniui mažinti transporto priemonių sukeliamo triukšmo ribas. Po dvejų metų griežtesnės triukšmo ribos bus taikomos naujiems automobilių modeliams, o po šešerių metų – visiems naujiems automobiliams.

Po dvylikos metų nuo taisyklių įsigaliojimo standartinių naujų lengvųjų automobilių triukšmingumo lygis negalės viršyti 68 decibelų (dabar nustatyta 74 decibelų riba), nors galingesni automobiliai galės būti nuo vieno iki devynių decibelų garsesni. Didelės galios sunkvežimių, sveriančių daugiau kaip 12 tonų, triukšmingumo lygis mažinamas nuo šiuo metu galiojančios 81 decibelo ribos iki 79 decibelų.

Europarlamentarų dėka taisyklės įpareigos gamintojus ženklinti naujų automobilių keliamo triukšmo lygį panašiai kaip dabar ženklinamas degalų sunaudojimas, padangų triukšmingumas ar anglies dvideginio išlakų lygis.

Atsižvelgdami į tai, kad tylios elektrinės ir hibridinės transporto priemonės gali kelti grėsmę pėstiesiems, EP nariai užtikrino, kad šiuose automobiliuose būtų įdiegti papildomi garso šaltiniai, kurie leistų juos anksčiau pastebėti. Gamintojai turės penkerius metus pasiruošti įgyvendinti šį reikalavimą naujuose automobilių modeliuose, o aštuonerius metus – visuose naujuose automobiliuose.

Kadangi šioms taisyklėms jau yra pritarusi ES Taryba, nebeliko kliūčių joms įsigalioti.