Apie tai, kad šiuo metu euro valiuta yra įvesta 17-oje Europos Sąjungos šalių, žino 31 proc. lietuvių. Kas antras arba 56 proc. lietuvių žino, kad euro banknotai atrodo vienodai visose šios valiutos zonos šalyse. Tačiau žinančių, kad kiekvienoje šalyje euro monetos skiriasi, procentas yra mažesnis – 38 proc.

Lietuviams iki šiol dažniau teko susidurti su euro banknotais nei euro monetomis. Euro banknotus matė 86 proc. lietuvių, o euro monetas – 79 proc. mūsų šalies gyventojų. Vis tik patiems pasinaudoti banknotais teko kol kas tik pusei gyventojų.

Šeši iš dešimties naudojusių euro valiutą pernai ja atsiskaitė tiek užsienio šalyse, 24 proc. – tiek Lietuvoje, tiek ir užsienyje. Tuo metu 15 proc. lietuvių naudojosi euro banknotais tik mūsų šalyje.

Flash Eurobarometro tyrimas atliktas 2013 m. pavasarį, apklausiant 7014 respondentų septyniose Europos Sąjungos valstybėse (Bulgarija, Čekijos Respublika, Latvija, Lietuva, Vengrija, Lenkija, Rumunija), kurios prisijungė prie Sąjungos pastaraisiais metais ir kol kas dar neįsivedė euro. Lietuvoje telefoninio interviu būdu apklausta 1000 respondentų.

TNS LT priklauso tarptautinei tyrimų kompanijai „TNS Global“, kuri turi sukaupusi daugiau nei 60 metų patirtį rinkos tyrimų ir įžvalgų srityje. TNS atstovybės yra įsikūrusios daugiau nei 80-yje pasaulio šalių – Europoje, Pietų ir Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Ramiojo vandenyno regione, Afrikoje ir Viduriniuose Rytuose. Kompanija TNS priklauso vienai didžiausių pasaulyje įžvalgų, informacijos ir konsultacijų grupių „Kantar“.

„Kantar“ pavaldi komunikacijos paslaugų grupei WPP. Vienydama 13 specializuotų kompanijų sugebėjimus ir patirtį, grupė siekia teikti išskirtines ir pokyčiams įkvepiančias įžvalgas tarptautinei verslo bendruomenei ir būti šios srities lyderiu. Grupė veikia 100 šalių ir jungia beveik 29 tūkst. tyrimų ir konsultacijų specialistų. Grupės paslaugomis naudojasi daugiau nei pusė kompanijų, patenkančių į „Fortune“ 500 didžiausių.