“Kyla abejonių dėl kai kurių EK dirbančių tarnautojų darbo rimtumo – nebuvo jokių kalbų dėl naujojo pakilimo ir nusileidimo tako statybos”, - teigė generalinis Charleroi oro uosto direktorius Jean Jacques Clocquest.

Charleroi oro uostas pateko po EK konkurencijos skyriaus padidinamuoju stiklu dėl to, kad tapo žemesnių kainų alternatyva Briuselio Zaventem oro uostui po to, kai 1990-aisiais į Charleroi atvyko žemų kainų „Ryanair“ oro linijos. EK išreiškė prieštaravimą dėl Valonijos vyriausybės skiriamos pagalbos Charleroi oro uostui, teigdama, kad jis priklauso Valonijos regiono vyriausybei, todėl jo pelnas gali būti laikomas vyriausybine pagalba.

2008 m. Europos Sąjungos (ES) Aukščiausiasis teismas nusprendė nutraukti bylą, kurią EK iškėlė Charleroi oro uostui, tačiau 2012 m. EK šią bylą atnaujino.

Panašu, kad „Pagtour“ džiaugiasi dėl šių įvykių. Kasmet balandžio 1-ąją ši internetinė svetainė publikuoja melagingą straipsnį, o 2013 m. Charleroi oro uostas tapo įkvėpimu tokiam pokštui. Straipsnyje minimos juokingos detalės, pavyzdžiui, oro uosto komisijos nariai, geriantys tik „Spa“ vandenį ar tai, jog jie visada organizuoja susitikimus žuvies restorane. Tačiau net ir šios šmaikščios detalės nepadėjo EK įžvelgti pokšto.

EK – ne vienintelė, kurią pavyko suklaidinti. „Pagtour“ teigimu, EK laiškas iš pradžių buvo nusiųstas Belgijos federalinei vyriausybei, kuri persiuntė jį Valonijos vyriausybei, kuri galų gale nusiuntė laišką Charleroi oro uostui, tačiau niekas pokšto nesuprato.

“Tai leidžia spręsti apie humoro jausmą jau nekalbant apie įžvalgumą tų, kurie mus valdo”, - padarė išvadą „Pagtour”.