EP nariai taip pat ragina įvesti ženklus, skirtus informuoti pirkėjus apie naujų automobilių triukšmo lygį, bei pritaikyti hibridiniams ir elektromobiliams garsą pėsčiųjų įspėjimui.

„Vertinu galutinį po trišalių derybų priimto dokumento tekstą kaip optimalų kompromisą, kuris prisidės prie Europos gyventojų sveikatos apsaugos. Kita vertus, tai neturėtų pakenkti Europos automobilių pramonės konkurencingumui. Esu tikras, kad šį siūlymą palaiko daugelis EP politinių grupių“, - sakė Europos konservatorių ir reformistų politinės grupės atstovas Miroslavas Ouzky.

Kaip rašo www.neurope.eu, remiantis Europos aplinkos apsaugos agentūros duomenimis, nuolatinis aukštas transporto priemonių keliamo triukšmo lygis gali turėti neigiamo poveikio žmonėms, sutrikdyti organų veiklą bei padidinti širdies ir kraujagyslių bei kitų susirgimų pavojaus. Tas pats atliktas mokslinis tyrimas parodė, kad pusė Europos Sąjungos (ES) miestų gyventojų susiduria su 55 decibelų triukšmo lygiu.

EP nariai planuoja palaipsniui per 12 metų sumažinti automobilių keliamo triukšmo lygį iki 68 decibelų nuo dabartinio 74 decibelų lygio. Didesnio galingumo transporto priemonėms bus leista skleisti nuo 1 iki 9 decibelų didesnį triukšmą. EP nariai taip pat nori, kad nauji automobiliai būtų ženklinami tam, kad pirkėjams būtų pateikiama informacija dėl triukšmo lygio.

Garso elektromobilių ir hibridinių automobilių pritaikymas

EP nariams taip pat kelia nerimą tylus elektromobilių ir hibridinių automobilių variklių garsas, galintis kelti pavojų pėstiesiems ir dviratininkams, todėl jie siūlo pritaikyti šioms transporto priemonėms garsą.