Kaip rašo www.euractiv.com, tylūs elektromobiliai ir hibridiniai automobiliai gali kelti pavojų ne tik akliesiems, bet ir kitoms pažeidžiamoms pėsčiųjų grupėms.

„Tyrimas parodė, kad hibridiniai automobiliai ir elektromobiliai yra per tylūs, o susidūrimo pavojus dvigubai didesnis nei automobilių su tradiciniais varikliais. Tokie automobiliai kelia pavojų pažeidžiamiems asmenims, tarp kurių vaikai, pagyvenę asmenys ir dviratininkai“, - sakė Rodolfo Cattani iš Europos aklųjų sąjungos.
Susipažinusios su problema, ES institucijos sutarė parengti ES reikalavimus automobilių gamintojams ateityje montuoti specialias įspėjamąsias sistemas tyliuose automobiliuose.

Tačiau šis įstatymas gali būti nepakankamai griežtas, nes jis suteikia galimybę vairuotojui išjungti įspėjamąją sistemą.

Šis įstatymas – tai kompromisas tarp ES Tarybos (ET) ir Europos Parlamento (EP), kuris buvo pasiektas po trijų derybų raundų, dėl kurio EP balsuos 2014 m. pradžioje.

Nors formaliai vis dar yra galimybė taisyti šį įstatymą, procedūra yra pabaigta: reikia mažiausiai 40 EP narių iniciatyvos, kad būtų priimtas pataisymas ir tik vieno EP nario balso, kad pataisymas būtų atmestas.