Spausdinti Informuoti redakciją Komentarai
„Air France“ skundžia „Ryanair“ Europos Komisijai

„Air France“ skundžia „Ryanair“ Europos Komisijai

Prancūzijos skrydžių bendrovė „Air France“ kompanija pranešė pateikusi skundą Europos Komisijai dėl to, kad oro linijų bendrovė „Ryanair“ gavo milijonus eurų nelegalių subsidijų už tai, kad naudojasi Prancūzijos regioniniais oro uostais, praneša EurActiv.com.

Panašių skundų pigių skrydžių Airijos bendrovė „Ryanair“ yra sulaukusi ir kitose ES valstybėse ir panašią bylą jau yra laimėjusi Belgijoje.

„Air France“ interneto svetainėje paskelbtame pranešime teigiama, kad skundas buvo pateiktas dėl finansinės paramos, kurią Prancūzijos regioniniai oro uostai suteikė bendrovei „Ryanair“ 2008 m.

„Ryanair“ sutiko naudotis šiais oro uostais su sąlyga, kad oro uosto vadovybė suteiks jai paramą, – teigiama pranešime.

Paramą, kuri taikoma kaip sumažinti oro uosto mokesčiai ir pagalba rinkodarai, teikia bent 25 regioniniai Prancūzijos oro uostai.

Prancūzijos dienraštis „Le Figaro“ rašo, kad „Air France“ apskaičiavimu, 2008 m. „Ryanair“ buvo suteikta 660 mln. eurų vertės neteisėta parama – sumažinti nusileidimo ir oro uosto mokesčiai. Iš jų 35 mln. eurų vertės paramą suteikė Prancūzijos regionų valdžios institucijos.

­„ Bendrovė „Ryanair“ atrėmė kaltinimus pareiškusi, kad pati „Air France“ gauna neteisėtą paramą ­­– jai sumažinti oro uosto mokesčiai vidaus skrydžiams.

„Mes nekreipiame dėmesio į melagingus kaltinimus, kuriuos pateikia brangių skrydžių bendrovės, tokios kaip „Air France“. Jos negali konkuruoti su „Ryanair“, todėl ir skundžiasi. „Ryanair“ investuoja milijonus į regioninius Prancūzijos oro uostus, o „Air France“ juos ignoruoja,“ – pareiškė „Ryanair“ atstovas Stephenas McNamara.


Priešistorė:
  • 2004 m. „Ryanair“ laimėjo pergalę, kai Europos Teisingumo teismas anuliavo Europos Komisijos sprendimą priversti „Ryanair“ grąžinti lėšas, kurias ji gavo kaip finansinę paramą iš „Charleroi“ regioninio oro uosto Belgijoje.
  • Po „Charleroi“ bylos ES buvo patvirtintos naujos taisyklės, kuriose numatyta, kad legalu teikti finansinę paramą atidarant naujus maršrutus regioniniuose oro uostuose, tačiau pabrėžiama, kad ši pagalba gali būti teikiama ne ilgiau nei trejus metus ir ja negali naudotis tik viena oro linijų bendrovė, kad nebūtų iškreipta konkurencija.
  • Europos regionų valdžios institucijos palaikė „Ryanair“ pusę „Charleroi“ byloje, nes, jų teigimu, regionų oro uostai gyvybiškai svarbūs vietos ekonomikai.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
MYEP.LT FACEBOOK
MyEP.LT TWITTER
REKLAMA