Naujasis reglamentas apsaugos duomenis, gautus saugos institucijų vykdomo lėktuvo avarijos tyrimo metu, nuo jų perdavimo teisėsaugai, išskyrus išimtinius atvejus. Tai leis pilotams, dispečeriams ir kitiems asmenims atskleisti tyrėjams visą jiems žinomą informaciją nebijant būti apkaltintiems.

EP pasiekė, kad skrydžių bendrovės būtų įpareigotos pateikti lėktuvo keleivių sąrašą vėliausiai per dvi valandas nuo pranešimo apie avariją. Keleivių pavardes bus galima viešinti tik pirma apie jas pranešus artimiesiems ir tik tuomet, kai jie neprieštarauja. Tuo tarpu apie pavojingus krovinius lėktuve bendrovė turės pranešti iškart įvykus avarijai.

Skrydžių bendrovės turės suteikti galimybę keleiviams prieš skrydį nurodyti asmenį, kuriam turėtų būti pranešta apie jo lėktuvą ištikusią avariją. Šią informaciją bus galima naudoti tik įvykus avarijai ir jokiu būdu ne komerciniams tikslams.

Kiekviena ES šalis turės parengti veiksmų planą civilinės aviacijos avarijų atvejais, taip pat užtikrinti, kad joje registruotos skrydžių bendrovės turėtų parengusios pagalbos avarijų aukoms ir jų artimiesiems planus. Siekiant paskatinti ES šalių bendradarbiavimą tiriant avarijų priežastis ir užkertant joms kelią, bus įsteigtas Europos civilinės aviacijos saugos tyrimų institucijų tinklas.